Hoe zit het met de milieu zone sticker hebben we die nodig?
Ik heb gegoogeld en in het zuiden van Duitsland rond en beneden Ulm heb je heel veel van die zones
idd, 1 van........Ach, Autobahn, autoroute, autostrada... Spannend is anders maar met 130/140 km/h in m'n Spidertje leg je toch makkelijk flinke afstanden af. 1300 km in één dag, geen probleem.
Maar om de dagkilometrage enigszins binnen de perken te houden gaan Cor en ik met de BB al een dag tevoren richting Limburg en waar we een simpel hotelletje boeken. Zitten we op de 'echte' startdag als één (nee, twee) van de eersten aan de koffie met vlaai
Leuke voorpret, maar ook zinvol
Gerrit PB'tje verstuurd. Auto's van 1978-1992 zonder U9, E2 of K6 op kenteken kregen een rode stikker. Die zone is er echter niet meer/vervallen.
Ik ga met de Juul op historische blauwe plaat, no problemo (maar: met als uitwijkoptie mijn '89 spider III QV op carbs, die zou vlg mij echter buiten boot vallen). Spiders IV hebben vlgs mij toch allen U9 op kenteken. Maar FF in detail uitzoeken voor die tussen gevallen lijkt me dus zoals ook alle jonge sudjes en alfetta gtv's en zo.
Groetjes René