Het zijn 2 schakelaars, hoe moeilijk is het om daar een oplossing voor te vinden op het stuur of erachter? Er was al een Japanse retrofit oplossing om klepjes achter het stuur te krijgen ipv knoppen op het stuur...1 nadeel is wel dat voor de cup natuurlijk wel de airbag eruit moet en als je een ander wat prettiger stuur wilt monteren je wel de flippers kwijt bent. Wel zou je het pookje dicht bij het stuur kunnen plaatsen op een steun ofzo, dan is het ook 'net echt' alsof je met een dikke sequentiële bak rijd....
Selespeed op de GTA is niet te vergelijken met het std selespeed op de ts modellen. Das een wereld van verschil, ckr in snelheid van schakelen. Tegen de GTA valt niet op te schakelen, dat gaat als een speer Ook op de ring, maar dan wel in handmatige modusHet zijn 2 schakelaars, hoe moeilijk is het om daar een oplossing voor te vinden op het stuur of erachter? Er was al een Japanse retrofit oplossing om klepjes achter het stuur te krijgen ipv knoppen op het stuur...1 nadeel is wel dat voor de cup natuurlijk wel de airbag eruit moet en als je een ander wat prettiger stuur wilt monteren je wel de flippers kwijt bent. Wel zou je het pookje dicht bij het stuur kunnen plaatsen op een steun ofzo, dan is het ook 'net echt' alsof je met een dikke sequentiële bak rijd....
Gemengde gevoelens... PK/gewichtsverhouding lijkt me pijnlijk duidelijk. Wel lekker sparren, mooi veld... Maar je word toch overstuur van dat onderstuur ????Leuk filmpje van de Engelsen...
Alfa Romeo Championship Silverstone Round 1 2014: http://youtu.be/8mLr0h_VKX4
Als je nu btje doorwerkt aan die gtv kun je in oktober mee naar Silverstone. Ik rij er dan ook met een echte TSGemengde gevoelens... PK/gewichtsverhouding lijkt me pijnlijk duidelijk. Wel lekker sparren, mooi veld... Maar je word toch overstuur van dat onderstuur ????Leuk filmpje van de Engelsen...
Alfa Romeo Championship Silverstone Round 1 2014: http://youtu.be/8mLr0h_VKX4
Ja dat viel me ook al op. Maar aan de andere kant, als je last van onderstuur hebt dan moet je niet gas blijven houden en nog meer sturen, daar wordt het echt niet beter van.....
Gemengde gevoelens... PK/gewichtsverhouding lijkt me pijnlijk duidelijk. Wel lekker sparren, mooi veld... Maar je word toch overstuur van dat onderstuur ????