Ook maar een project topic openen over mijn 145 1.8 ts
Kleine 2 jaar geleden deze bella gekocht.
Ze was al voorzien van:
- Witte technomagnesio wielen
- Witte zijknippers
- Novitex dtm style einddemper met hobbybob soundpipe
- Squadra chip (kwam ik achter toen ik gefrusteerd in de auto zat en volgas tot de begrenser ging toen maar eens naar de ecu gekeken en ja hoor chippie)
Zo was ze bij aankoop en voor de apk moest er alleen een setje handremkabels op en een paar nieuwe lampjes
Zo eerst een jaar gereden en op een paar relais die een eigen wil hadden geen problemen
Bij de eerste apk in mijn bezit paar kleine dingen zoals 2 bandjes balast xenon met kuren en 2 wiellagers achter weer apk erop vertrouwen in de Alfa stijgt en ik vind dat ze nieuw interieur verdien heeft dus set Recaro gekocht van een maat uit zijn Lancia delta
Dat zit een stuk beter.
Ook de letters op kleppen deksel weer rood gemaakt verdient ze wel
before
After
Bij de laatste apk gezien dat er hier en daar wat bubbels in de bodem stonden dus ook maar eens kijken hoe en wat.
Snif snif maar ach kan het zelf lassen en plaatje staal is niet duur dus gewoon weer maken
Ook weer klaar en gelijk gevonden waarom ze een beetje bonkte op slecht wegdek
Dus gelijk maar nieuw
Ondertussen een 146 facelift grille gevonden in de kleur dus die erop en de scudetto matzwart met rood randje gemaakt
Toen weer tijd voor de apk SLIK wat zou er dit jaar weer aan mankeren.............
HELEMAAL niks (ok schakelaar hoogte verstelling koplampen is stuk dus die eruit)
Dus mocht ze weer verwend worden en is ze verlaagd
Veren zijn MAD en normaal horen ze onder een Lancia delta maar past natuurlijk perfect op een 145 wel is er achter een ring afgeslepen.
Binnenkort ga ik de draagarmen achter reviseren en de velgen opknappen dus tot snel met nieuwe upgrades
[/img]