Alleen als je lid bent van de SCARB. Gauw lid worden dus.....mijn vader is geen lid van de scarb maar kunnen wij misschien ook meerijden op de baan?
wij hebben een alfa giulia super uit 1973
Groet,
Paul
Alleen als je lid bent van de SCARB. Gauw lid worden dus.....mijn vader is geen lid van de scarb maar kunnen wij misschien ook meerijden op de baan?
wij hebben een alfa giulia super uit 1973
Ik heb me ingeschreven via die site, maar ik heb in mijn mail alleen toegangskaarten en geen paddockkaart. Ergens anders staat weer dat je paddockkaart ergens anders moet kopen?2 gratis toegangskaarten en een paddockkaart voor de auto zodat die bij de SCARB op het circuit komt te staan. Daarnaast kun je je ook nog opgeven voor rijden op het circuit.Wat houdt het inschrijven in? Vrije toegang tot het evenement of iets dergelijks?
Dit alles helemaal gratis en voor nop
Paul
Ik stuur je even een pbIk heb me ingeschreven via die site, maar ik heb in mijn mail alleen toegangskaarten en geen paddockkaart. Ergens anders staat weer dat je paddockkaart ergens anders moet kopen?2 gratis toegangskaarten en een paddockkaart voor de auto zodat die bij de SCARB op het circuit komt te staan. Daarnaast kun je je ook nog opgeven voor rijden op het circuit.Wat houdt het inschrijven in? Vrije toegang tot het evenement of iets dergelijks?
Dit alles helemaal gratis en voor nop
Paul
Wat is nu juist?
Er staat ook ergens dat je tickets kan bestellen om het circuit op te gaan, alleen kan ik dit nergens vinden. Heeft iemand een linkje?