Heb ik net de thermostaat vernieuwd en ben aan het ontluchten slaat de fan niet aan. Is dit circuit via een zekering geschakeld ?
zit er een relais tussen ?
ik heb die twee stekkertjes van het thermocontact verbonden en dan slaat hij niet aan, of zit hier ook nog een andere voeler tussen die pas stroom doorlaat als een bepaalde temp. is bereikt.zit er geen luchtbel voor de sensor op je radiator?? m.a.w. goed ontluchten??
heb ik gedaan, geen licht helaasOp een kant van die twee draadjes moet accuspanning staan... kun je dat niet meten met een proeflampje?
okee, gesnopen. stroom is Limburgs voor spanninggeven geen stroom zeg je?? dus geen spanning??
Ik weet niet of de thermoschakelaar massa schakelend is maar ik verwacht van wel... terug metend kun je dan de stekker van de fanmotor losnemen en dan moet in 1 vd 2 daar spanning staan... of zoals jij zegt "stroom "
er is spanning, fan doet het. bij het testen hoorde ik links ergens iets klikken, er zit daar een relais met een steekzekering op.Even hardop denkend... de bedrading van je fan:
via de plus accu ergens via een relais naar de thermoschakelaar naar de fan motor naar massa???
ja inderdaad vooraan zit idd een relais met zekering erop das waar!!!
slecht contact in het relais of zekering??
Voorrrrr de vorst verkopen die handel