Geloof me: ook daar gaan de kaarten aankomenVergeten Belgie in te vullen, Schoonaarde/Dendermonde ligt dus niet in Nederland he!
Geloof me: ook daar gaan de kaarten aankomenVergeten Belgie in te vullen, Schoonaarde/Dendermonde ligt dus niet in Nederland he!
Ok, overgelezenInmiddels 170 inschrijvingen, we naderen het aantal van vorig jaar maar daar gaan we natuurlijk lachend overheen.
De kaarten worden dit jaar in de week voorafgaand aan het evenement DIGITAAL verstuurd (eindelijk )
Er is helaas nog geen informatie over het evenement, tijden en rijden bekend. Zodra dit er is verschijnt dit op de SCARB site.
INSCHRIJVING EINDIGT 17 JUNI OM 23.59 UUR PRECIES!!!!
Ciao,
Paul
Ben benieuwd, wat er dit jaar voor bijlage bij zit dan, hahaha!!!De kaarten worden dit jaar in de week voorafgaand aan het evenement DIGITAAL verstuurd (eindelijk )
Komt niet goed geen scarblid = geen paddock toegang. PB anders Paul maar even.Het is volgens mij toch gelukt met de inschrijving .
er stonden 3 opties om in te vullen : Idd het scarb lid nummer , maar ook als je geen scarb lid nummer had ... kon je bv zoals ik mijn register nummer invullen van het Alfa 916 register .
dat is wat ik gedaan heb , en naar wat ik heb vernomen ..komt het goed .
wil 29 juni echt niet missen !
Hoezo niet? Het is niet zo dat je voor de tunnel je SCARB pasje moet laten zien, alleen maar een paddock ticket. Heb je die, via het SCARB of elke willekeurige andere aanwezige Italiaanse (auto)club, dan kom je zo het paddock op.Komt niet goed geen scarblid = geen paddock toegang. PB anders Paul maar even.Het is volgens mij toch gelukt met de inschrijving .
er stonden 3 opties om in te vullen : Idd het scarb lid nummer , maar ook als je geen scarb lid nummer had ... kon je bv zoals ik mijn register nummer invullen van het Alfa 916 register .
dat is wat ik gedaan heb , en naar wat ik heb vernomen ..komt het goed .
wil 29 juni echt niet missen !