ff snel gemaild met Christiaan en Tim en nog gesproken met Harm van der Laan. Snel alle benodigde info heen & weer, lekker ! Dat heb je met racers... (jammer dat m'n zakelijke contacten niet allemaal racen..)Durf je dit jaar wel met ''de grote'' jongens mee te doen tijdens SSAR? Of moet Hans dat doen voor je?!![]()
![]()
Nou, alles in orde, (da's niet echt een verrassing, M'n Juul wordt toch wel behoorlijk gekoesterd & er zit "vers" FIA-spul op) ik moet alleen ff een nieuw doppie regelen voor op m'n bolleke ( nou ja, XXL ..) Heb ook m'n digitale portemonnee al getrokken en met een beetje mazzel is er nog een plekkie voor me, het schijnt alweer aardig vol te lopen.
Dusss.... Meneer Woudenberg, ik doe mee !! Eens kijken of ik me een beetje kan handhaven in zo'n volle bak...

Oh ja ! SSAR, Spa, Nordschleife, WTCC en weet-ik-veel: het zal best. NU is het thema even ALLEMAAL MEEDOEN AANSTAANDE ZONDAG MET SI !!!! WAAROM STROOMT HET HIER NIET VÓL MET TOEZEGGINGEN ????????? Komen degenen die nog niet van plan zijn wél, als ze bij Huub een koekje bij de inschrijf-koffie krijgen ? (da's wél een argument....