Nog even voor alle duidelijkheid:
De kaarten worden deze week per e-mail toegestuurd. Dit gebeurd rechtstreeks vanuit de organisatie van het evenement. Indien je vrijdag nog niets hebt ontvangen:
Check eerst je spambox en mail als daar niets in staat even naar mij: paul-steeman apestaartje hotmail.com (let op het streepje)
Ik hoop dat ze tevens wat informatie mee sturen maar daar heb ik weinig hoop op.
Hou site en forum in de gaten voor extra inforatie mbt vrij rijden en parkeren zo. Zogauw die bij mij voorhanden is zal ik dit delen.
Jullie kunnen vanaf half negen op de paddock terecht, rij richting de SCARB boog en dubbele tent en volg de aanwijzingen van in het oranje geklede vrijwilligerskorps op.
Alles wordt door elkaar geparkeerd, we werken NIET op registers. Ga dit ook NIET zelf regelen, parkeren volgens aanwijzingen, anders wordt het een chaos.
Op naar een mooi evenement met hopelijk een beetje goed weer
Oh ja: clubwinkel met nieuwe collectie is aanwezig, evenals donateursadministratie voor als je toch stiekum lid wilt worden om volgend jaar weer gratis van dit evenement wilt kunnen genieten
Ciao,
Paul, Seekle en alle mensen die ons bijstaan!!!!
http://www.bandenmotel.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
156 SW 1.9JTD 16V 140 PK 2004 was de vorige
Rij nu voorlopig Mercedes.....
Turbolag, the 2 seconds the other driver thinks he has a chance