Bij onze Jumbo
En 166fl die mij een duimpje gaf toen we min of meer gelijktijdig vertrokken
Wat leuk! Een Earl-Derivaat!Bij onze Jumbo
Dit is de laatste aanwinst van Maurice, groot Bertone-liefhebber maar met een zwak voor Juultjes. Heeft deze nog niet zo lang, is een 1300Ti met 1600-blok. Leuk ding!Bij onze Jumbo
nu maar hopen dat alles goed komt ?Volgens de berichten is de gewonde met spoed naar het ziekenhuis gebracht.
Het veiliger maken begint al bij de bestuurder.....als je ziet hoe sommigen ook met hun combinatie rijden, tegen schemer aan en verlichting werkt amper of niet. Vaak een attitude van ik ben groter dus move...Bah, bah. Ongeval met landbouwvoertuig? Gebeurt vaker rond deze tijd en het is moeilijk deze dingen veiliger voor ons te maken zo zei men nog onlangs op de radio. Bij mij rijden ze dagelijks in de buurt, ik ga compleet stilstaan als ze van tegengestelde richting komen...
...die bakken zijn soms 'huge', één van die dingen die hier rijdt zit een meisje van 16 op met juist wat scooter ervaringHet veiliger maken begint al bij de bestuurder.....als je ziet hoe sommigen ook met hun combinatie rijden, tegen schemer aan en verlichting werkt amper of niet. Vaak een attitude van ik ben groter dus move...Bah, bah. Ongeval met landbouwvoertuig? Gebeurt vaker rond deze tijd en het is moeilijk deze dingen veiliger voor ons te maken zo zei men nog onlangs op de radio. Bij mij rijden ze dagelijks in de buurt, ik ga compleet stilstaan als ze van tegengestelde richting komen...
Vrachtwagens moesten allerlei aanpassingen hebben op en om de wielen, zou voor een tractor en bijbehorende aanhangers ook geen verkeerde oplossing zijn.
Zelf wat ruimte nemen is vaak ook de verstandigste oplossing...
Was hij het maar, dan wassie EIN-DE-LIJK klaarIk zag net een witte 33 type 2 rijden in Zwolle. Stond op Ronals. Thom Hoorn?