Even dit topic weer omhoog schoppen:
Ik loop ook met de gedacht LPG in een GT 3.2 te laten monteren. Maar tot welke km stand zou dit nog een reële investering zijn? Stel dat ik er een met 150.000 km op de klok koop, en er waarschijnlijk in 5 jaar zo'n 100.000 km bij rij. Zou de V6 dit goed vol kunnen houden? Tegen die tijd ben ik wel weer toe aan wat anders denk ik, ik zal sowieso niet doorrijden tot 3-4 ton. En in die 5 jaar heeft de LPG installatie zich dan al ruim terugverdient, uitgegaan van het brandsofrpijs voordelen, en de wegenbelasting, extra onderhoud niet meegerekend.
Mijn GTA (benzine, super98) heeft 280K op de klok staan. Géén koelwater/olieverbruik, géén rateltjes/rammeltjes, géén ellende uit de knalpijp, kogelt met orkaankracht vooruit, blokje loopt als nieuw. Wordt altijd wel netjes warmgereden en voorzien van Agip (Racing 10W60). Ik rij er de KM's niet voor, maar als dat zo zou zijn zou ik er zonder 3 sec. over na te denken een LPG installatie in laten zetten. Kekke blokje's, die Busso's !!