Geweldige dag gisteren! Helaas is de afstand te groot, om vandaag weer te kunnen..
En aangezien we gisteren in een 156 met pech GELUKKIG thuis zijn gekomen, moet ik uitzien naar volgend jaar.
Denk het ook.Heeft misschien te maken met de geluidsproductie?ook even wezen kijken, was zeker leuk! De DTM 155 deed het rustig aan, hopelijk gaat hij morgen volle pijp!
Morgen ook weer aanwezig.
Mooi samengevat.Wat een heerlijk weekendje, vrijdag vanuit het werk meteen naar Zandvoort gereden. Even bij de TC wezen kijken voor de keuring en daarna in de bar beland met de rest. Zaterdag lekker rond gebanjard de hele dag. Zoals eigenlijk bij elk evenement een hoop oude bekenden ontmoet en weer en paar leuke nieuwe.
Zondag hebben we eerst maar uitgeslapen, want de regen kletterde toch nog tegen de ramen. Daarna weer een paar rondjes gelopen en mensen ontmoet, genoten van alle drukte, het was duidelijk een heel stuk drukker dan zaterdag! Een aantal keer bij de AR stand wezen kijken of ik met de 4C mocht rijden, daar bleek bijna iedereen die zich had ingeschreven die ik kende, heeft mogen rijden. Vlak voor het opstellen voor de Register 3 sessie, toch nog maar even kijken en toen mocht ik zowaar!
Dat was een hele mooie ervaring, het heeft ervoor gezorgd dat er een auto bij is gekomen op mijn lijstje!