Is Grigio Grafite Teun.Bekende kleuren grijs die mooi staan op een Giulia zijn inderdaad Grigio Indaco en Grigio Medio Metallizato.
En dan was er voor de oudere Giulia's nog een donkergrijze kleur (non-metallic) die ook erg fraai staat (vind ik tenminste) maar die je niet vaak zag. De naam weet ik zo niet, ik noem het altijd "vuilniszakkengrijs" :
.
Daarom hier ten Huyze immer "Grigio Komo" genoemd... Klinkt fantastisch Italiaansch maar is in feite gewoon een vulliszak...De naam weet ik zo niet, ik noem het altijd "vuilniszakkengrijs"
Dat lijkt inderdaad Grigio Indaco. Ik heb het ook op m'n bert en het is grijs met een zweempje indigo (een kleur tussen blauw en violet in, zie bijv: http://nl.wikipedia.org/wiki/Indigo_%28kleur%29" onclick="window.open(this.href);return false;). In fel licht overdag lijkt het gewoon lichtgrijs, maar in wat geschikter licht komt er een tintje paars/blauw doorheen. Ik vind het mooi en in geen enkel licht is het een paarse bert hoor. Zie ook avatar, is een foto in avondlicht, paarser wordt het niet.Pwah!, dikkebobbelinmijnbroeksmily
Dit is toch dat grigio Indaco 735?
http://forum.alfaclub.nl/viewtopic.php? ... 0&start=45" onclick="window.open(this.href);return false;
Je hebt het inmiddels zoveel over homo´s en er niet voor willen worden versleten, dat je bijna verborgen gevoelens zou vermoeden. Maar dat terzijde... Als je een andere kleur skai interieur wil, lijkt spuiten me niet zo´n optie. Voor de Giulia zijn volgens mij kant en klare hoezen voor stoelen en banken beschikbaar. Info op de bekende adressen. Dan kan je daarmee je bestaande interieur opnieuw bekleden. Als het nog knap is, zou je het ook kunnen verkopen en gaan speuren naar een compleet interieur in de kleur die je mooi vindt. Vergeet namelijk ook niet de deurkaarten nog. Succes.Ook heel erg mooi dat komo grijs, maar ik ben er uit, het wordt Grigio Indaco!, dan maar een beetje voor homo rijden, laat ik wel een heule dikke baard staan om te compenseren. En inderdaad, ook het plan lag er al om het interieur rood te spuiten, als dat kan tenminste, is nu nog lichtbruin sky. Maandag is het zo ver!, overblaffen dat ding, en heerlijk onopvallend tussen de grijze audi's en bmw's vertoeven, en een rose korte broek klaarliggen om aan te trekken als de zon onder gaat .
Ziet er tegenwoordig helaas anders uit (mean?).