If it ain't broken, don't fix it... Veranderen om te verbeteren ? Okee, I guess.. Maar deze semi-digibeet heeft nog geen voordeel/verbetering gevonden op de nieuwe site hoor ! Als een verandering betekent dat ik/je/men langer zit te studeren op functie's en/of aan het zoeken slaat, dan hoef ik daar niet zo nodig aan te wennen hoor !
Als ik iets zou willen veranderen waar veel mensen gebruik van maken is een try-out op een repré groep mensen best handig. Kan me niet aan de indruk onttrekken (op basis van de reactie's tot dusver) dat deze variant niet echt héél enthousiast zou zijn ontvangen. even zeggen/benadrukken: alle respect voor de geinvesteerde tijd/moeite, het zal ongetwijfeld razend moeilijk zijn iets "om te zetten" zonder fouten/kinderziekte's, en smaken/meningen verschillen. Ik vind dus tot dusver geen positivo's over het nieuwe jasje ?!
En over wennen gesproken: het geblaf van die k*t tekkels van de buren, digitale dashboards, FWD, die idioot sterke LED/xenon verlichting (je moet s'nachts zo onderhand met een zonnebril op rijden !) van vandaag-de-dag, dat went allemaal wel ? Yeah, right...