Er staat hier in de garage ook een Grigio Indaco Alfa maar ben het niet eens met Notton155. Kleur is echt TOP...Heb er een gehad in grigio indaco, soms een mooie kleur afhankelijk van hoe de zon staat, in sept/okt idd beetje lila. Ziet okay uit. Maar in saai grijs en druilerig weer is het net een spuitplamuur kleur. Ik zou er niet nog eens voor kiezen....
Er staat hier in de garage ook een Grigio Indaco Alfa maar ben het niet eens met Notton155. Kleur is echt TOP...Heb er een gehad in grigio indaco, soms een mooie kleur afhankelijk van hoe de zon staat, in sept/okt idd beetje lila. Ziet okay uit. Maar in saai grijs en druilerig weer is het net een spuitplamuur kleur. Ik zou er niet nog eens voor kiezen....
Goeie keus rood! Ook aan leer gedacht?Ik ben er ook heel blij mee, ook netjes binnenkant deuren en alles, behalve de motorruimte, maar die komt nog wel eens. Interieur wil ik rood hebben, maar ik heb een sky babykakbruin interieur welk op de een of andere manier niemand wil ruilen. Maar ik denk dat ik dat dus rood ga verven, hopelijk dat het blijft zitten...
Ziet er tegenwoordig helaas anders uit (mean?).
hee, staan die dingen in Nijmegen?Dan wel niet op een Giulia maar een een Bertone....
Mijn zwager en zijn broer hebben 2 jaar geleden een Bertone gerestaureerd en uiteindelijk toen het zover was om te gaan spuiten besloten een officiele kleur grijs van de "nieuwe" Alfa GT te pakken.
Persoonlijk vind ik het echt waanzinnig staan , het is een soort van "gun metal grey"