Ik wil volgend jaar ook wel weer een paar keer meedoen als ik er tijd voor vrij kan maken.
Weet alleen niet of je licentie nog kan verlengen als je al dik 3 jaar niet gereden hebt.
Geen enkel probleem. Ik moest door omstandigheden "even" een race-pauze nemen in 2001, besloot vervolgens in 2011 dat het weer eens (hoog) tijd werd, formulieren gedownload, naar de keuringsarts en het hele spul, met een begeleidend briefje over het hoe & waarom opgestuurd. Vervolgens een faktuurtje in de post, deze betaald, licentie in de bus en rijden maar !
Ik ga er zonder meer van uit dat ze even je historie bekijken, maar ik had in de vier jaar dat ik Squadra Bianca reed geen noemenswaardige "dingetjes" en ging toen ook wel best aardig vooruit.
Maar leuk & een bijzónder goed idee hoor ! Join the club !!
Iedereen overigens alvast bedankt voor de input & de aanbiedingen tot hulp ! Zoals al eerder gezegd ben ik deze week echt erg druk, heb mezelf het komend weekend wel vrij beloofd en ga dan eens even lekker in de "pauzestand" brainstormen & proberen een creatief ei te leggen.
We komen er wel...
Oh ja Sander ! Je bent bij deze aangenomen als onbezoldigd Chief Mechanic Squadra Italia !! Gefeliciteerd man, en heel veel plezier in je nieuwe/aanvullende werkkring !!!