Kleine stapjes laat thuis... Wat kost het toch allemaal veel tijd.... Maarrrrrr....! De eerste opbouwklussen zijn van start. Te beginnen aan de achterzijde van de binnendorpel. Deze beschikte na bewerking met de staalborstel toch over meer ventilatie dan een APK keurmeester kan waarderen:
Vervolgens het mottige randje verwijderden het gedeelte in de antiroestbehandeling gezet (de plekken voor de proplassen haal ik weer kaal):
En vervolgens een stuk staal gefabriekt dat het achterste stuk binnendorpel van zijn ventilatie moet afhelpen, inclusief afwatering ( dank voor de tip mdl)
Het plan is om dit stuk er volgende week op te lassen, dan gaat er weer eens een stuk staal aan Benna bevestigd worden in plaats van dat het eruit wordt geslepen...
En ik heb me nog meer werk op de hals gehaald. Ik heb een frisse 1600 gevonden die het incontinente, rokende hart van Benna gaat vervangen. Nu nog op zoek naar een frisse bak, zodat het geknars ook verleden tijd zal zijn. Alle (alle? Ja alle!) synchro's zijn kaduuk. Bak en hart vervang het liefst gelijktijdig.... Dus dat wacht nog even. Tips zijn welkom.
Je moet dwarsliggen in het leven, want dan ben je lekker moeilijk te begraven.