Regel één van de grondwet: Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld.
Fijn, wettenbakker zijn.Als u gebruik maakt van de overgangsregeling en u schorst uw auto niet, dan kunt u geen gebruik maken van de evenementenregeling. Schorst u de auto wel, dan kunt u dus wel gebruik maken van de evenementenregeling.
Duidelijker kunnen we het niet maken, leuker... ook niet.
Dat had een andere reden, laten we geen dingen door elkaar gaan halen die niets met elkaar te maken hebben (behalve dat het schorsen een gevolg is van het belastingregime).En Frank kreeg z'n € 24 terug van de RDW omdat het fout zou zijn geweest. En dan vinden ze dat wij het wel moeten snappen. Grappenmakers.
Er zijn natuurlijk ook mensen die niet zelf knutselen aan de AlfaJa voor de APK pendel ik met de auto ook enkele keren op en neer. Savonds eraan gewerkt, dacht zal wel goed zijn.
Iedere dag zou je in priciepe apk kunnen laten doen, dus mijn advies is, plan de apk dan op woensdag. Rijd er maandag al heen onder het mom van, deze rit is voor de APK. Ondanks dat die werkelijk pas op woensdag gekeurd gaat worden. Beetje maar je moet spelen met de regels.
Dat die na de APK niet meer de weg op mag, is streng maar ergens moet de grens natuurlijk zijn.
Anders zijn ze zo failliet ja.ff lekker kort (maar goed, ik ben dan ook amateur-coureur) door de bocht: "doordenkers" vind je alleen in het bedrijfsleven.
In onderschrift spin 1974...dus die is vanaf januari toch geheel vrij van belastingIk denk dat ik voor de Spin gewoon niet ga betalen, volle tarief maar ga doen, tot April dan wordt ze 40.
Mijn 75-er Berlina heeft een eerste toelating van 1977. Bouwjaar zegt dus niet altijd iets over datum van de vrijstelling.In onderschrift spin 1974...dus die is vanaf januari toch geheel vrij van belasting
Een '75-er kun je gewoon betalen, tot zijn officiele geboortedag...