Ik heb lang gedacht om het forum met stille trom te verlaten. Het wordt hier ook stiller en ik zie ook steeds minder bekenden posten.
Dat ga ik niet doen, in de 10 jaar dat ik op dit forum heb rondgestruind en van de ongeveer 8 jaar dat ik lid ben geweest van SCARB heb ik teveel goede, lieve, leuke, vriendelijke en eerlijke mensen tegengekomen om er "even" van weg te lopen. Dan denk ik natuurlijk aan Maarten, Remco, Henk, Yuri, Sander, Roeltje, Dibro, Dré en nog veel meer Alfisti die ooit bij mij op bezoek zijn geweest.
Daarom in het topic waar het allemaal startte ook een tot ziens.
Al mijn Alfa's zijn verkocht (dat waren er ooit 5) en ook mijn vrouw heeft inmiddels een inruil contract bij een ander merk getekend. Begin 2015 gaat dat de laatste Alfa Romeo van ons richting Duitse grens.
Dat het Alfa hart niet meer klopt is mijn eigen schuld geweest. In 2009 ging het financieel zo goed met mij dat ik teveel projecten heb aangeschaft, dat had ik nooit moeten doen. Na 2009 ging het een stuk minder goed en besefte mij dat ik mij had moeten vastbijten op de 75 bi-turbo en de rest had laten schieten. Na jaren lang aanmodderen en sappelen is uiteindelijk het GTV6 project redelijk afgerond maar is het bi-turbo project in de eindfase gestrand. Maar Henk gaat de restanten weer netjes opbouwen.
Ik kreeg begin verleden jaar weer de angst terug om in de SZ te rijden en besloot deze parel te verkopen. De oplettende lezen zal zien dat de eerste reactie op mijn eerste bericht van Maarten afkomstig was. Juist degene die de SZ fakkel heeft overgenomen. Dat is een geruststelling.
Het gaat inmiddels al weer beter met de zaak en een zoektocht van mij naar andere Italiaanse exoten liep op een teleurstelling uit en de Maserati of Ferrari is er niet van gekomen (levensmotto: Heb je geld, geef het uit. Het leven is te kort). Het is uiteindelijk iets van de Oosterburen geworden, wat ik echt niet voor mogelijk had gedacht. Ik in een Duitse wagen? Nooit. Het bloed stoomt waar het niet gaan kan, maar ik heb wel een aantal kenmerken uit de Alfa collectie meegenomen zoals: grote vleugel, 6 cilinders, bi-turbo en een tikje ordinair.
De 4C kwam net te laat, de 8C ligt buiten mijn bereik. De overige modellen konden mij niet genoeg bekoren.
Ik heb een geweldige tijd met de Alfa Romeo clubleden en Forum leden gehad. Vooral 100 jaar Alfa Romeo in Italië was een topper. Dus mannen tot ziens en totdat ik weer een Alfa Romeo heb. Ik denk dat dat een 4C zal zijn.
Groeten,
Roy