Opvallend dat Roy op de valreep nog een trap na krijgt met het verwijt Bayerisch te rijden.
Dus dat IS een Jap geworden?Mijn vrouw heeft gekozen voor een wagen met een 2,5 liter V6 voorin, achterwiel aandrijving, volledig leer interieur, alles elektrisch, stoelverwarming en ventilatie. Verzin het maar en het zit erin. Maar zijn kon het niet voor elkaar krijgen om voor een Duitser te kiezen. Het is wel een wagen uit een AS mogendheid geworden (Niet Duitsland, niet Italië, dus...).
Topic wel gelezen?Welkom
gr.Jantje
Zó veel zijn er toch niet met ruzie vertrokken? Nah, anyway: het is inderdaad veel minder levendig dan 'vroeger'. Hangt volgens mij (zonder dat ik dat nu kan onderbouwen) samen met het grotendeels van daily- naar hobbystatus opschuiven van de laatste niet-FIAT-derivaten, waar weer specifiekere fora voor zijn.Wat ik ook jammer vind is dat het forum niet meer zo levendig is. Een paar jaar geleden was er veel meer te doen. Ik zie nu weer een aantal oude Alfa vrienden posten in dit topic en dat is leuk. Maar vroeger.... vroeger.... leek wel of iedereen 's avonds voor het slapen gaan altijd iets plaatste. Dat zal wel te maken hebben met FB ed. Mogelijk ook omdat een aantal gangmaker met flinke ruzie zijn vertrokken. Jammer dat dat nooit is uitgesproken met de Alfa liefhebbers onderling.