ARGTV3V6TB
Guru
Guru
Contacteer: Yahoo! Messenger

Re: RE: 'De Grote Beurt' - Iemand van hier?

di sep 27, 2005 12:38

Ze hebben nu in ieder geval geld om echte onderdelen aan te schaffen. Het is nog steeds niet mijn smaak. Maar het eerste zeizoen DGB was gewoon zielig. Blijkt dat ze qua inzicht nog steeds niet vooruit zijn gekomen. En Jorinda is nog steeds ongelooflijk simpel, maar dat terzijde. :twisted: Volgende keer misschien de spoiler monteren op de hoedenplank?
Jorinde simpel???? een leeg pak melk zit ingewikkelder in mekaar ;-) heeft een IQ wat beduident hoger is dat van die domme doos.... ik erger me altijd mateloos aan dat mens...

8)

ps let niet op mn spelfouten... bij mijn aanbouw waren ze mn spellingscheck vergeten ;-)
Afbeelding
De flaterfoon, net als een alfa klinkt heel bruut :D (speciaal voor dink ;-) )

ARGTV3V6TB
Guru
Guru

di sep 27, 2005 12:42

@Rees Cees,goed gesproken,kan ik me volledig bij aansluiten.Ik zie ook wel eens een ding waarvan ik denk,nou ,nou :shock: Maar ja later denk ik dan weer van als de eigenaar er nou gelukkig mee is,dan is het toch goed. :wink:
Idd, je hoeft iemand anders zijn wagen niet mooi te vinden. Je mag er gerust ook je eigen mening over hebben, maar iemand gaan afzeiken omdat ie toevallig een spoiler, spinningwheels, neon onder de motorkap, of weet ik wat heeft ... das ook niet nodig. Je moet het immers positief bezien: Als die andere wagen lelijk is volgens jouw normen, dan vind je je eigen wagen toch des te mooier !

Laat iedereen toch zijn ding doen met zijn eigen wagen.
Inderdaad, en gelukkig zijn er genoeg mensen die zich van al dat gezeur niets aantrekken en die bij het Concorso di Tuning op het Spettacolo met mooie staaltjes van vakwerk aan komen zetten.
het is idd knap wat ze met die karretjes doen.. maar een alfa is nou eenmaal van zichzelf al mooi ;-)

ik vind het altijd een minpunt dat ze van die flogjes en niksans in nederland de snelst ogende bakken maken maar vooruit komen ze niet...
dan maar een lelijke cinq met gta blok :roll: 8)
Afbeelding

Leon

RE: 'De Grote Beurt' - Iemand van hier?

do sep 29, 2005 22:32

Ik vind het een zeer geschikte wagen,..................................voor de supermarkt.
Ik mis alleen het schuifje voor de 50 cent.

Maar idd, zonder spoiler is het best een mooi bakkie geworden.

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do sep 29, 2005 22:48

Dat schuifje zit er vast wel... de CD-lade. Want in dit soort auto's hoort gewoon middelmatige, overgewaardeerde hiphop gedraaid te worden met een niet mis te verstaan volume
:sick:
Yuri
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

MadMets

vr sep 30, 2005 21:18

Dat schuifje zit er vast wel... de CD-lade. Want in dit soort auto's hoort gewoon middelmatige, overgewaardeerde hiphop gedraaid te worden met een niet mis te verstaan volume
Yuri
Je raad nooit wat ik net in m'n auto gedraait heb met niet mis te verstaan volume... :oops: Serieus.

ARGTV3V6TB
Guru
Guru

za okt 01, 2005 12:13

heeft iemand m gister nog gezien???

hebben ze een smart onder handen genomen... is best mooi geworden maar dan vergeten ze het stuur... is alles van blauw naar rood-zwart gegaad met een blauw stuur :? :cry:

en dan een starlet... nou daar hou ik maar over op maar verlaagd... spoilerset rondom... sportvelgen... en een 15 mm uitlaatje eronder :roll:

nou goed...

mij hoeven ze er nog steeds niet voor opgeven ;-)
Afbeelding

AlfettaQO
Member
Member

za okt 01, 2005 12:40

Idd. redelijk zielige vertoning gisteren. Interessant vind ik normaliter het plaatwerk, spuiten, interieur opnieuw bekleden e.d, maar daar laten ze (natuurlijk) niets of weinig van zien. Het zal ook wel niet in het 'format' van het programma passen. Wat dat betreft is 'A car is reborn' of voor mijn part American Choppers/OCC een stuk leuker.

Qua Smart viel idd. het blauwe stuur in het rood/zwarte interieur behoorlijk op. Was het sponsorgeld soms op? Wat ik ook redelijk verneukeratief vond was de ophef en heisa die gemaakt werd rondom het plaatsen van een andere chip, "Ja, je zult verbaasd zijn, je auto is nu veel sneller". :^o

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

za okt 01, 2005 15:21

Yuri
Je raad nooit wat ik net in m'n auto gedraait heb met niet mis te verstaan volume... :oops: Serieus.
smaken verschillen... gelukkig maar!

yuri

jer
Full Member
Full Member

za okt 01, 2005 17:05

voor mijn part American Choppers/OCC een stuk leuker.
ZEKERZZZZZ....

top programma American Choppers

ben daar echt fan van, misschien eens een keer vragen of ze een alfa gerelateerde chopper kunnen maken?????? (wel zak geld nodig dan :? )
insta: @Black_dragon_159sw

159 1.8 mpi sw Daily
147 1.6 TS
33 1.7i 8v ProjectAR33

#33 1.3s #146 1.4 #146 1.6 #156 1.8 sw

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

za okt 01, 2005 17:10

OCC is toch zwaar in scene gezet... neemt niet weg dat ik die walrus van een pa wel geinig vind, maar da's al.

MadMets

za okt 01, 2005 18:12

smaken verschillen... gelukkig maar!

yuri
Zolang het geen trance/dance/house/hardcore/hardstyle (Of andere compilaties van gerecycelde geluiden met themaloze teksten) is ben ik al lang tevreden. :wink:

Dottore M
Guru Duplice
Guru Duplice

za okt 01, 2005 18:37

Of andere compilaties van gerecycelde geluiden met themaloze teksten) is ben ik al lang tevreden.
Ja heel anders dan "da kid Fitty Cent" :blue_lol:

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

za okt 01, 2005 19:02

:jumping:

tommie
Guru
Guru

Re: 'De Grote Beurt' - Iemand van hier?

zo okt 02, 2005 23:34

... Iemand van hier?
Hoezo? IP-ban :?: :biggrin:

Maar met dat uitsteeksel achter mag je de openbare weg m.i. niet op...

inderdaad... gister een stukje gezien van wegmisbruikers, daar werd een Nixxan 100nx aan de kant gezet omdat ie een soortgelijk "gevaarte" achterop zn auto had geplakt.. kreeg 95 euro boete en de mededeling dat ie m eraf moest halen omdat het gevaarlijk was voor fietsers..
Aerodynamics are for people who can't build engines

1st ride: AR 75 EPOCA 1.8 IE 1992 Grigio Chiaro Met. met 1800 carbs

Jorix

ma okt 03, 2005 00:10

@tommie: Het viel me ook op dat hij op z'n vingers getikt werd over de uitlaat. Hoe zijn de regels daarin eigenlijk? Is een sportuitlaat nou wel of niet legaal? Zo overdreven groot leek die uitlaat ook weer niet...

Terug naar “Het Forum Café”