Ondertussen onder de 2 minuten, 2 jaar geleden was hij ook 2e overall in de Alfa Challenge wedstrijden.
Overigens in dit topic geeft hagen111 aardig aan waar je aan moet denken.
Zelf zou ik eerst veel rijden en dan pas ingewikkelde aanpassingen doen.
Std achteras, achterstabi eraf, voorzijde Max castor en flink camber zetten en je bent echt n heel eind.
Uiteraard wel een set instelbare coilovers en torsie's eraf. En m een stuk verlagen uiteraard. Je voorpijpen vertellen je hoe laag je kan
Ga je racen of trackdays doen moet je ook iets met je voorremmen en dat is vaak ook kostbaar.
Is een setup waarmee je ook nog door de APK kan komen en waar je echt hard mee kan.
Rij je met n std motor 2:05 op ZV mag je eens gaan denken aan de volgende stap qua onderstel.
Heb je tijd en geld over besteed dat eerst aan een mooie lichte doorgetrokken cro-mo kooi en het licht maken van de auto.
Sommige lichte racespulletjes zijn gewoon duur.
En koop gewoon nieuwe banden, oude zooi geeft geen vergelijk en de raarste dingen van set tot set.
Deze auto's doen het bij gemiddeld weer het best op harde Dunlop slicks.
Succes Grt Pieter