In Barneveld zit een vakman die mijn fusees voor de racer heeft verstevigd destijds. Ik had last van flex in de fusees op Slicks. Je moet het staal eerst door en door verwarmen (in een oven), dan lassen en daarna weer in de oven leggen verwarmen en in ongeveer 12 uur langzaam af laten koelen in die oven. Maar dat was niet doorzagen en vastlassen...
Het is lastig om het goed te doen en de gevolgen kunnen desastreus zijn als het misgaat. Helemaal op een straatauto die je niet regelmatig inspecteert.
Bij interesse kan ik het adres wel opzoeken.
Het gaat hier om een gietijzer deel, wat warm gesmeed is, om het materiaal te verdichten.
Dit is er eentje die niet met een langzame voorspelbare failure komt, het breekt in een keer af tijdens het hoeken...
Dus helemaal correct verwoord Dennis, hier zit mijn grote vrees en daarom heb ik het al heeeeeeel lang uitgesteld en uiteindelijk geschrapt.
Verder helpt verlengen van de fusee's ook niet echt in de stijfheid, er zijn genoeg mensen met "al teveel" flex in de orginele lengte. Met semi's zul je ook al last gaan krijgen.
Banned.....
Daily mule ==> bmw 325D
AR75 24v, 75TS & E36M3 Ringtool, AR Spider 2000 veloce '79, SCARB 00114