Anders blijf je natuurlijk aan de gang. Raakt het kwijt, kun je eerst een nieuw nieuw kenteken aanvragen om je nieuwe oude kenteken te krijgen

Een originele blauwe rechthoekigeplaat past zonder aanpassing(Nou ja, hoekjes afslijpen) in je RVS houder achterop.Volledig duidelijk, thanks!
Nieuwe plaat is besteld en komt morgen binnen.
Dat ik die vervolgens kleiner moet knippen om ze in de originele RVS houder te krijgen, daar kraait geen haan naar.
@RJF: ik wil je niet teleurstellen, maar dat gaat hoogstwaarschijnlijk niet omdat jouw auto in december 1987 op kenteken gekomen is. Omdat ie toen niet klassiek was kreeg de importerende (dat zal het hoogstwaarschijnlijk wel zijn omdat oude kentekens altijd en helemaal in 1987 te achterhalen waren) partij een nieuw nummer.Zoals te zien is op de foto links is mijn Supertje nog uitgerust met lelijke gele flitslicht weerkaatsende nummerplaten. Van de winter wil ik blauwe platen gaan aanvragen. Alleen, op internet lees ik dat dit via de FEHAC moet, terwijl de garage waar ik hem heb gekocht vertelde dat het rechtstreeks via de RDW ging. Hoe zit het nou en wat kost het?
Ben ik niet met je eens. Mijn Giulia is in 1999 uit Italie geimporteerd (zelfs zonder de benodigde papieren. Een alfa minnende keuringsmeester is wel handig dan.....) en volgens de RDW:Net als ooit een maatje hetzelfde probeerde als jij nu wilt kan het alleen als de auto orgineel een oud hollands kenteken had. Dat heeft jouw auto niet.![]()
Dus dan maar donkerblauw spuiten! staat beter bij gele platen