Ik heb er 35, ik hoop dat ik tekort kom, komende race !!
Het aantal aanmeldingen (dwz hier op het forum) valt een beetje soort van stil ?? autootje of 16 ? Da's te weinig hoor !!! wie heeft nog (sleutel) hulp nodig ? Wie wil wel rijden, maar is vergeten waar 'ie z'n racert heeft gelaten ? Wie moet nog toestemming krijgen van baas/vrouw/vriendin ? (Ha ! Je bent dus zelf niét the BigChiefPotato ?? geeft niet hoor.. our AlfaSI-lips are sealed..) Wie weet eigenlijk niet meer of 'ie het nog wel een leuk spelletje vind ? (ja, dat vond/vind je, blijf je vinden) Wie heeft een routebeschrijving naar Assen (ASSEN !!!!!!!
) nodig ? (da's een quick fix, kennuzovindeopinternetjawel) Wie heeft z'n financiën nog niet rond ? (komt íe: krantenwijk/statiegeld/spaarvarkens van de kiddie's legen/vakantiegeld écht nuttig besteden/bloedbank bezoeken/shell-zegels slash airmiles slash Blokker/Kruitvat/Hema spaarkaarten verkopen/twee weekjes lekker gezellig bij vrienden/bekenden aanschuiven voor de avondhap, en de rest van de boodschappen bij C1000 of zoiets kopen.
Vooruit met die Alfa-geit. Geen geneuzel/excuses/gemits en gemaar: KARREN MET DIE HAP. Ik verwacht minstens het voltallige startveld van race één dit jaar. Marc (d'n Turbomarc) zou wat mij betreft de enige zijn met een "geldig" excuus, zijn karreke was toch wel flink gehavend. Aan de andere kant: da's dan bijna 3 maanden geleden, EN je hebt een T-car-koets staan Marc !!