Ik vind haar hélemáál te gek!!!
OK, het lijkt misschien ergens op, het is niet vernieuwend tov de ontwerptaal van andere merken, maar bekijk nu eens de lijnen van de zoveel genoemde 3-serie, en bekijk dan de lijnen van de Juul... ze lijken op elkaar, maar ik vind het lijnenspel bij de nieuwe Juul veel beter kloppen, de lijnen sluiten veel mooier op elkaar aan!! Dat vind ik vooral belangrijk.. sterker nog, het lijkt in mijn ogen alsof Alfa haast met opzet een soort van opgefriste ''Dreier'' ervan heeft gemaakt om te zeggen: ''Kijk BMW, zó had jullie 3-serie eruit moeten zien!!''
Die koplampen, dat lijken net een paar handen met een uitgestoken wijsvinger die naar de Scudetto wijzen. Érg fraai, maar ook het binnenwerk van de koplampen vind ik erg mooi, iets wat naar mijn idee bij andere merken nog wel eens over het hoofd word gezien...
Die kofferbakspoiler, die hoort gewoon bij de standaarduitrusting, want die verwijst qua vorm weer naar ''Opoe Juul''.. dat is iets wat ik altijd mooi vind van Alfa, die verwijzingen naar het verleden!!
En dan de specs van de QV.. wie had kunnen bevroeden dat Alfa van plan was om de strijd met AMG en M-sport aan te gaan?
(ennuh, maakt dit de Giulia QV ook niet de krachtigste productie-Alfa uit de geschiedenis?
)
Al-met-al is mijn mening; Kwijlbakkie!!!