foto's
Meer dan je misschien zou denken: al het goud/geel weg, lichtblauwe achtergrond rechts weg, scheiding tussen de twee helften weg, slang wat groter...en dat logo is toch amper anders als voorheen?? of mis ik wat?
oud en nieuw naast elkaaren dat logo is toch amper anders als voorheen?? of mis ik wat?
Ik vind de QV ook prachtig, en ben ook benieuwd naar de modalere uitvoering.doe mij die nieuwe Giulia maar, geweldig apparaat...
alleen zal de QV voorlopig niet betaalbaar zijn voor mij (of ik moet toch eens beginnen met meespelen bij de Lotto....)
dus ik ben heel benieuwd hoe de 1.7Tbi en/of de JTD eruit gaat zien en uiteraard de prijs
als deze betaalbare versie met kleinere wielen en remmen, zonder de lippen, carbon, en andere extra's niet heel anders eruit ziet en als deze betaalbare versie onder de prijs zit van BMW en Audi, dan verwacht ik er toch wel heel veel van...
(want bv de nieuwe Audi A4 ziet er ongelooflijk saai uit bij deze Giulia)
en dat logo is toch amper anders als voorheen?? of mis ik wat?
ok duidelijkoud en nieuw naast elkaaren dat logo is toch amper anders als voorheen?? of mis ik wat?
Ik hoop van harte dat er heel veel mensen zijn die de QV wel in hun budget krijgen, want zo te lezen is er over een paar jaar meer interesse in goed gebruikte exemplaren...doe mij die nieuwe Giulia maar, geweldig apparaat...
alleen zal de QV voorlopig niet betaalbaar zijn voor mij…...
Ik denk dat je, als de Alfa-marketeers goed hun huiswerk hebben gedaan, rustig kunt uitgaan van de prijslijsten van de beoogde concurrentie zoals BMW 3-serie, Audi A4 enz.? Maar dan nèt iets scherper geprijsd, doch niet veel goedkoper want dan verkoopt-ie ook weer niet goed.. of nèt iets duurder, volgens mij stimuleert dat weer de hebbuh-hebbuh-factor, maakt haar ''exclusiever''? Ik ben vooral ook benieuwd naar het kleurenpalet, hoop dat ze weer wat leuke retro-kleuren hebben zoals bij de 1e serie 156.. denk dat baby-blauw ook wel erg mooi zal staan, zeker als dingen als die lijsten op de zijskirts, frontlip en spiegels in mat-chroom zouden worden uitgevoerd! Óf een metallic-Prugna, dan krijgt ze een beetje zo'n Maserati-look!Vind ik ook, hopelijk vallen de prijzen mee voor de basisuitvoeringen.