ik vind die 8.32 ernaast boeiender...mooiste kleurencombinatie imho. Als hij ook nog een schuifdak heeft, doe maar...!
75 in Zwijndrecht donderdagmiddag
Het is het instapmodel, zonder schuifdak, elektronische dempers en verstelbare achterstoelenik vind die 8.32 ernaast boeiender...mooiste kleurencombinatie imho. Als hij ook nog een schuifdak heeft, doe maar...!
Lijkt me sterk. Het is namelijk een dwars geplaatste motor. En al zou je hem passend kunnen krijgen zou ik nog steeds niet voor dit blok kiezen omdat er in de 75 geen enkele reden is om het vermogen van dat blok te limiteren.Zo'n Ferrari blokje weet ik nog wel te liggen... Wellicht past het in een 75.
Alles kan, als je maar wil! Als je twee v6'en in een 916 krijgt, lukt het ook wel om de Dino V8 in een 75 te krijgen. Achter de voorstoelen bijvoorbeeld, waar een motor hoort. Handig en zinvol is anders geef ik toe. Een 164 is makkelijker, zelfde platform als de Thema en met de zelfde (verkeerde) wielen aangedreven.Lijkt me sterk. Het is namelijk een dwars geplaatste motor. En al zou je hem passend kunnen krijgen zou ik nog steeds niet voor dit blok kiezen omdat er in de 75 geen enkele reden is om het vermogen van dat blok te limiteren.Zo'n Ferrari blokje weet ik nog wel te liggen... Wellicht past het in een 75.
Wil je de volgende keer dan asjeblief minder zuipen? Dan hadden we nu in plaats van je lul verhaal de foto'sAlles kan, als je maar wil! Als je twee v6'en in een 916 krijgt, lukt het ook wel om de Dino V8 in een 75 te krijgen. Achter de voorstoelen bijvoorbeeld, waar een motor hoort. Handig en zinvol is anders geef ik toe. Een 164 is makkelijker, zelfde platform als de Thema en met de zelfde (verkeerde) wielen aangedreven.
Het v8'tje een tijd geleden met een pot pils er bij eens opgemeten en besloten dat, met een heleboel gezaag en gelas, het ding ook best achter in de Bert past. Gelukkig uiteindelijk te dronken om ook daadwerkelijk met zagen te beginnen....
Jawel. Maar zoals gezegd zou ik dan voor een blok gaan waarvan het vermogen niet is aangepast ten behoeve van de voorwielaandrijving. Anders voegt het weinig toe ten opzichte van een busso blok en is het alleen maar een hoop moeite om het ding langs de RDW te krijgenAlles kan, als je maar wil! Als je twee v6'en in een 916 krijgt, lukt het ook wel om de Dino V8 in een 75 te krijgen. Achter de voorstoelen bijvoorbeeld, waar een motor hoort. Handig en zinvol is anders geef ik toe. Een 164 is makkelijker, zelfde platform als de Thema en met de zelfde (verkeerde) wielen aangedreven.
Hebben we het nou ineens over een normaal Ferrariblok of nog steeds de 8.32 van een Lancia ThemaGeloof me de Dino hier komt rechtstreeks uit een 328, weinig op aangepast.. Maar laten we het leven niet te serieus nemen, zeker niet als het allemaal al voorhanden is.....