maar hee... wat weet ik er nou van ?
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Maaruh... die achterremmetjes bij de transaxle worden wel iets meer een uitdaging....
Daar mag hij helemaal niet aankomenAlle 4 de CO-schroeven gangbaar?
Wel als de kop er toch al af is....Daar mag hij helemaal niet aankomenAlle 4 de CO-schroeven gangbaar?
Wel als de kop er toch al af is....Daar mag hij helemaal niet aankomenAlle 4 de CO-schroeven gangbaar?
Mag ik dat zelf weten? En wat is een co schroef?Wel als de kop er toch al af is....Daar mag hij helemaal niet aankomenAlle 4 de CO-schroeven gangbaar?
Een schroef waarmee de hoeveelheid "voorbereid stationairmengsel" per cilinder geregeld wordt.En wat is een co schroef?
Mooie dingen toch die Dello's, zo lekker om aan te werken, veeeel beter dan Webers.....Dizzuh:
Als je de boel er nu toch af hebt liggen... kun je beter voorzichtig proberen die 4 er helemaal uit te draaien want als er geen beweging in te krijgen is, dan valt er ook niks af te stellen... het zal niet het eerste setje zijn dat naar de eeuwige jachtvelden verhuist wegens onvermurwbare co schroeven en daaruit resulterende schade...
Pas op... is brons... dus zacht... en een niet passende schroevendraaier maakt meer kapot dan drank goedmaakt... pas op... torentje is Zamac(-achtig)... en minstens zo zwak als brons... gepast-geweld is niet gepast...
Gaan ze zwaar? Dan de torentjes vol zetten met Imal en de tijd gunnen en met heel veel geduld proberen er beweging in te krijgen.
Als je ze er uit hebt en ze gingen zwaar, dan ligt hier een tap om de draad op te frissen... En eventueel nieuwe schroeven mochten de sleuven het deels begeven hebben. En nieuwe rubbertjes... en.. en.. en...
Beter nu dan wanneer je net de boel weer grotendeels aan de praat hebt...
Bedoel je daar niet mee: een stationairmengselhoeveelheidschroef? Want de sproeier zorgt toch voor de samenstelling van het mengsel?Lancelot schreef:
En wat is een co schroef?
Een schroef waarmee de hoeveelheid "voorbereid stationairmengsel" per cilinder geregeld wordt.
Geprobeerd. Kon niet slapen dus in mijn boxer short naar de schuur (wellicht wat teveel info) om te kijken of ze gangbaar waren. 3 keer ja en 1 keer nee, maar ook niet echt goed geprobeerd wegens al wat versletenheid door oude schroevendraaier. Maar als ik het goed begrepen heb ben jij volgende week in Bussum?Dizzuh:
Als je de boel er nu toch af hebt liggen... kun je beter voorzichtig proberen die 4 er helemaal uit te draaien want als er geen beweging in te krijgen is, dan valt er ook niks af te stellen... het zal niet het eerste setje zijn dat naar de eeuwige jachtvelden verhuist wegens onvermurwbare co schroeven en daaruit resulterende schade...
Pas op... is brons... dus zacht... en een niet passende schroevendraaier maakt meer kapot dan drank goedmaakt... pas op... torentje is Zamac(-achtig)... en minstens zo zwak als brons... gepast-geweld is niet gepast...
Gaan ze zwaar? Dan de torentjes vol zetten met Imal en de tijd gunnen en met heel veel geduld proberen er beweging in te krijgen.
Als je ze er uit hebt en ze gingen zwaar, dan ligt hier een tap om de draad op te frissen... En eventueel nieuwe schroeven mochten de sleuven het deels begeven hebben. En nieuwe rubbertjes... en.. en.. en...
Beter nu dan wanneer je net de boel weer grotendeels aan de praat hebt...