Daar geef ik Avalfa helemaal gelijk in.
Voor mij geen SW op de oprit
Want? Had ik dan meteen naar een ander merk moeten gaan als je wat meer ruimte nodig hebt?Daar geef ik Avalfa helemaal gelijk in.
Voor mij geen SW op de oprit
Hier nog 1 die de SW mooier vind dan de sedan, zowel bij de 156 als bij de 159...
Hier nog 1 die de SW mooier vind dan de sedan, zowel bij de 156 als bij de 159...
Grtz,fRank
Zeker bij de 159.
Och, als er een leuke suv komt met fatsoenlijk trekgewicht....
ik vind zelfs de 33 SW mooier dan de 33 berlina.... maar dat zal wel een een soort van afwijking zijn voor vierkante Alfa´s ....Hier nog 1 die de SW mooier vind dan de sedan, zowel bij de 156 als bij de 159...
Grtz,fRank
Smaken verschillen inderdaad. Heb de GT in 3.2 uitvoering nieuw gehad in 2004. Toen nog met z'n 2'en thuis. Persoonlijk vind ik de lijn van de SW 159 zoveel mooier dan de Berlina. En met de Berlina kom ik qua ruimte ook prima weg. Dus puur voor de looks nu 3 159 SW's gehad. 2 x de 2.4 JTDm en 1 x de 1750 Tbi. Maar ik ga ook wel een beetje mee in de mening van vV, een mooie suv, die niet gelijk in kilo's omhoog knalt, kan zeker ook mooi zijn . Anderzijds geloof ik de visie van Bugalfa ook wel. Eerst zeggen van niet en over anderhalf jaar alsnog introduceren. Geeft ook gelijk weer hernieuwde aandacht voor het merk/model.Uiteraard heb ik alle respect voor iedereen die een SW verkiest boven een Berlina.
Ik rij zelf voor de looks ook liever een GT met 3.2 motor, i.p.v. De 147 met 1.6 eco op gas. Als dat een keus was geweest.
Persoonlijk vind ik station wagens in het algemeen per definitie niet mooi. Vaak is de bruikbaarheid/noodzaak/praktische inzetbaarheid bepalender dan enkel een aanschaf keuze af laten hangen van wat men mooi vindt. Dat lijkt mij ook niet meer dan logisch toch ?
ik dacht meer aan drie ton... anders wordt het toch echt een gebruikte Cayenne, die mag (en kan) 3,5 ton doen.Och, als er een leuke suv komt met fatsoenlijk trekgewicht....
Exact, minimaal 1800kg
Met 3 ton zit je bij Alfa inderdaad verkeerd, dat is net zoiets als een roze olifant zoekenik dacht meer aan drie ton... anders wordt het toch echt een gebruikte Cayenne, die mag (en kan) 3,5 ton doen.Och, als er een leuke suv komt met fatsoenlijk trekgewicht....
Exact, minimaal 1800kg
(niet van belang voor mij maar wel voor mijn wederhelft..).
met 1800 kg, dan kan ik volstaan met een BMW 5 serie, Audi A6 of zo.
Tja in Amerika hoeven ze geen stations, daar willen ze snelle, grote sedans of dikke SUVs/pickups. En 400.000 autos per jaar, dat doe je niet met alleen Europa. Dus ik vind het wel logisch dat ze hun focus op de VS leggen. De FCA heeft met Chrysler en fiat natuurlijk wel ervaring in Amerika dus ik denk dat ze goed weten wat de markt daar wil.