Hey Nephew
Heb je weer mooi opgelost
Ps respect voor de Alfachirurg!!
Dank u! De antidreunplaten laat ik gewoon zo. Ik heb voor minder dan €75,00 nieuw geluidsisolerend en -absorberend materiaal op de kop getikt. Bij Tuynder zou me alleen de voorste mat al bijna €90,00 ex BTW hebben gekost. De rest is niet meer leverbaar, dus maak ik het zelf wel. Iets van de sloop van een 156/147 serie vind ik in mindere mate okselfris, zeg maar...Handig en solide gedaan met de koplampen, heb je daar voorlopig geen last meer van. Blijven de anti-dreun matten deze zwarte kleur of wordt de binnenzijde in de autokleur gemaakt?
Hé Ces! Welkom hier .Hey Nephew
Heb je weer mooi opgelost
Ps respect voor de Alfachirurg!!
Ja toch? Zeker niet te modern voor een 145'je.Velgen staan wel netjes vindt ik.....
Ach die BMW's ook altijd! Bedankt voor de tip, ik heb vooral gekeken naar de prijs en specificaties. Met natte weersomstandigheden is het sowieso altijd uitkijken maar met sportbandjes die iets breder zijn dan standaard ben ik helemaal op mijn hoede.Staat erg tof inderdaad.
1 kleine tip,pas op met nankang in natte omstandigheden,heeft mn vriendin een paar jaar terug 4 blokkerende wielen en een kusje achterop een bmw opgeleverd,ik koop dus geen nankang meer
Dankjewel Jaap! Het kleppendeksel kom ik binnenkort nog wel even ophalen. Afgelopen vrijdag is onze zoon geboren dus ik zit wat krap in de tijd.ziet er mooi uit met die velgen.Wanner kom je het kleppendeksel halen?
Gefeliciteerd!
Mooie 145 is het
Dank jullie wel.Gefeliciteerd Kim, geniet ervan.
Dank u!Zag 'm staan in Hoogeveen afgelopen week, is echt een plaatje
Dankjewel Jaap! Het kleppendeksel kom ik binnenkort nog wel even ophalen. Afgelopen vrijdag is onze zoon geboren dus ik zit wat krap in de tijd.
Da's snel, die van ons stonden pas bij 6 maandenZag 'm staan in Hoogeveen afgelopen week, is echt een plaatje