Een heuglijke dag vandaag! Mijn zoon van 3 heeft vandaag op een echte fiets leren fietsen en is daarmee overgestapt van FWD naar RWD. Hij lonkt ook al naar "papa's ouwalfa". Dus dat wordt nog wat. Na de jongen tevreden in bed te hebben gestopt, ben ik toch maar weer naar de garage getogen. Het jong wordt over 15 jaar alweer 18 en in het tempo dat ik thans aan de dag leg met Fabio wordt dat net an.
Blokje is in ieder geval redelijk klaar nu. Nog wat dingetjes vergeten, zoals de massastripjes van de carbs.
Ook het slangetje van de vacuüm vervroegen bungelde nog los.
Das geregeld nu. Nu nog nieuwe olie en koelvloeistof, maar tot mijn aan waanzin grenzenden ergernis beschik ik niet over een dop groot genoeg om zoiets triviaals als de olieplug te verwijderen. Welke maat is dat eigenlijk?
Foto van et blokske voor de annalen:
Ook houd ik nog een slangetje over. Knalhard, en ik herinner me dat deze aan een kant gewoon los hing. Ik dacht nog, goed onthouden waar deze aan vast zat. Vergeten uiteraard, iemand een idee? Dit is t slangetje, t lijkt me een ontluchting van t een of ander. WPH voor de schaal:
Inmiddels heb ik ook de kleine achterruitjes binnen. Om deze te monteren moet de grote ruit ook even omlaag, maar die handel zit, o jolijt, ramvast. Zowel LA als RA. Ik heb het zooitje maar ingespoten met Imal en ik hoop er hetbeste van. Zijn deze dingen een beetje te reviseren of kijk ik tegen vervanging aan? Het lijkt me een soort kabel systeem maar in het WPH maar is het erg karig omschreven en wordt zelfs aangeraden dit aan de garage over te laten (wut?). Monteren is uiteraard in de tegenovergestelde volgorde als monteren. Dus. Wie o wie helpt mij uit den brand?
Je moet dwarsliggen in het leven, want dan ben je lekker moeilijk te begraven.