Gisteren eindelijk wat meer foto's gemaakt.
Ik heb inmiddels een adres welke nog nieuwe rubbers voor onder de veren heeft, komt de achterkant weer een beetje omhoog. AlfaNord gaat de voorkant verlagen, ik denk dat ik zo'n 20-25mm wil verlagen. Even kijken wat die rubbers doen wbt de achterkant.
De blanke lak op het dak heeft z'n beste tijd gehad. Dat wordt een spuitbeurt.
Samen met de achterklep. Het achterlicht is een andere voor geregeld en het grijs van de bumper ga ik zelf spuiten. Ik zoek alleen nog een geschikte verfsoort en kleur.
Nieuwe deurklink pakkingen zijn besteld bij de dealer. Ze stonden niet als NLA te boek dus ik ben benieuwd of ze ook echt kunnen leveren
Het interieur mankeert eigenlijk weinig aan, alleen wat gebruikelijke dingen als kapotte lampjes maar dat zijn juist leuke klusjes. Heerlijk die oranje tellers!!
Het hemeltje is reed opnieuw bekleed door de vorige eigenaar.
En als laatste het uitlaat spruitstuk. Die CSC dingen zijn in mijn ogen veeeeeeel te duur voor wat het is en oplevert want ze hebben exact dezelfde route/vorm, misschien zijn de primaire buizen wat langer maar meer niet. Ik ga dus zelf een spruitstuk maken van RVS en dan gelijk de voorpijpen wat beter laten lopen zodat ze niet zo laag hangen. Laswerk wordt TIG en met backinggas voor een perfecte flow binnenin.