Zoals belooft eens voorstellen.
Sommigen hebben mij al eens zien posten. Ben dus een 30 lentes jonge Twentenaar die altijd bezig is met Italiaanse autos. Na jaren hard gewerkt te hebben moet het op dokters advies nu rustig aan doen. Dus lekker rustig aan de hobby. Zo nu en dan een auto uitstukken, G3 inbouwen en zo nu en dan een bakje opnieuw in elkaar kloppen.
De collectie autos wisselt veel maar een aantal zullen nooit weg gaan. De collectie wisselt veel doordat ik nog wel eens een auto koop om hem op te knappen. Meestal gaat het dan op uitstukken van roestschade. Maar zo nu en dan bouw ik een auto van begin tot einde op.
Op dit moment rij ik zelf in een fiat palio 1.6 g3. Dit is puur uit nood omdat de alfa die bedoeld was als dagelijkse auto een beetje stukke motor heeft.
De autos die ik al jaren heb en ondertussen veel werk in heb zitten zijn toch wel mijn Cromas. Allemaal hebben ze wel ergens een link naar alfa romeo. Heb er 3 met een mooie alfa v6 onder de kap en de 2.0 8v turbo heeft nu een motor die zijn leven is begonnen in een 164.
Ook bezit ik een Delta integrale die helaas nog wel gerestaureerd moet worden. Maar volgend jaar gaat die naar een vriend van me die het plaatwerk gaat doen. Een reservemotor en zo staat al klaar.
Voor restauratie heb ik nu 2 fiat coupes staan. die alle 2 last van roest hebben en hebben groot onderhoud aan de motor nodig.
Tamael