Goh, bij een benzinepomp?
Maar it wasn't me, de (rode) GTA is nog niet klaar....Binnenkort ben je idd niet meer de enige op het eiland...
groetz, wims
Die staat toch niet bij Goos nu, he? (want daar heb ik woensdag een mooie rode 147 GTA zien staan)de (rode) GTA is nog niet klaar....Binnenkort ben je idd niet meer de enige op het eiland...
groetz, wims
Wel dus.Die staat toch niet bij Goos nu, he? (want daar heb ik woensdag een mooie rode 147 GTA zien staan)de (rode) GTA is nog niet klaar....Binnenkort ben je idd niet meer de enige op het eiland...
groetz, wims
Met drank op achter het stuur? (of heb je daar overeen gelezen) Triest hoor!haha zo wil je wel graag sterven
Diverse ouders zullen gloeien van trots.
In de Astridlaan in Deftinge is vrijdagavond rond 18 uur een auto achterop een stilstaande bestelwagen geknald. De bestuurder, M.D., kwam er met lichte verwondingen vanaf, maar zijn passagier zat een tijd gekneld in de zwarte Alfa.
Volgens Kjeld Van Kerckhoven (25), de bestuurder van de bestelwagen, strompelde de chauffeur uit zijn voertuig met zijn broek op de knieën. D. zou verklaard hebben dat zijn partner hem oraal bevredigde toen hij plots hard moest remmen. De man had duidelijk te veel gedronken en is geen onbekende bij de politie. Zijn vrouw was even kritiek, maar is buiten levensgevaar.
Van Kerkhoven betreurt het ongeval. "Mijn bestelwagen zou dit weekend worden overgenomen door de garage. Dat kan ik nu wel vergeten", zucht Van Kerckhoven.
Naja, zij zullen er gelukkig iig geen ouder van worden zo.....Diverse ouders zullen gloeien van trots.
In de Astridlaan in Deftinge is vrijdagavond rond 18 uur een auto achterop een stilstaande bestelwagen geknald. De bestuurder, M.D., kwam er met lichte verwondingen vanaf, maar zijn passagier zat een tijd gekneld in de zwarte Alfa.
Volgens Kjeld Van Kerckhoven (25), de bestuurder van de bestelwagen, strompelde de chauffeur uit zijn voertuig met zijn broek op de knieën. D. zou verklaard hebben dat zijn partner hem oraal bevredigde toen hij plots hard moest remmen. De man had duidelijk te veel gedronken en is geen onbekende bij de politie. Zijn vrouw was even kritiek, maar is buiten levensgevaar.
Van Kerkhoven betreurt het ongeval. "Mijn bestelwagen zou dit weekend worden overgenomen door de garage. Dat kan ik nu wel vergeten", zucht Van Kerckhoven.
Klopt, dat zag ik gisteren ookIn de nieuwe James Bond wordt een 166 onthoofd.