Hele fijne en nette reactie Sander! Maar ik wil je niet beschuldigen/opzadelen omdat dit jouw ex is, dat doe je ook niet bij de ex van je vrouw als ze even niet gehoorzaamtJammer, dat ie afgekeurd wordt op roest. Natuurlijk is de auto niet 100% vrij van roest, maar de basis is echt wel goed hoor.
Als de keurmeester goed kijkt/ serieus onderzoekt, kan ie gewoon zien, dat dit slechts een soort bekleding is. In de balk loopt een serieus U profiel van mm's dik staal. Als je dat weet/ ziet, ga je 'm hier niet op afkeuren!
Los daarvan heeft dit overigens niet zoveel te beteken hoor; het is vrij simpel netjes en goed te repareren. Gaat je veel minder kosten, dan 3 nieuwe donuts.
(Als ik daarin iets voor je kan beteken, weet je me te vinden.)
Als je de rest van de auto bekijkt had ik dit helemaal niet verwacht, daarom ben ik momenteel een beetje teleurgesteld, of hoe je het kan noemen.
Ik kan haar dus misschien alsnog door de keuring krijgen met het argument 'dik U-profiel', maar dan blijft deze zooi alleen maar verder gaan, en dat vind ik uiteraard ook zonde.
Ik moet er nog even een dagje over brainstormen. Op de een of andere manier vind ik het een fijn idee dat ze na al die jaren nog steeds dezelfde APK verval datum kan aanhouden, zonder haar te schorsen en later op dit jaar weer eens een verse APK geven.
Ik ga het sowieso weer in originele staat herstellen, maar hoe of wat horen jullie nog.
De donuts zal ik ook even grondig bekijken als de cardan er van onder is, dan kan ik ze nog altijd vervangen of bewaren voor een later stadium.
Grtz, Alex