hopen dat deze sud snel weer op de weg is,de roestplekken van alle sudjes en sprintjes zijn ook allemaal
hetzelfde he? soms wordt ik er niet goed van maar hou de moet er ook in en maak er wat moois van
succes met jouw project boxergroet lauris
Na een lange pauze, waarin niets gedaan is met de sud, kan ik nu eindelijk wat vooruitgang laten zien.
Nu begin ik toch weer te twijfelen omdat de lasser me adviseerde de hele auto over te spuiten, omdat je anders kleurverschillen te zien krijgt volgens hem.
Bedankt voor je reactie Rody!
Na een lange pauze, waarin niets gedaan is met de sud, kan ik nu eindelijk wat vooruitgang laten zien.
Nu begin ik toch weer te twijfelen omdat de lasser me adviseerde de hele auto over te spuiten, omdat je anders kleurverschillen te zien krijgt volgens hem.
Ten eerste, Goed bezig .
Of je hem overspuit of niet, is een keuze die je zelf moet maken. Proberen de originele lak behouden op een Sud zou ik zelf doen maar dat is een eigen keuze, wat ik mij er van herinner staat hij nog behoorlijk goed in de lak.
Een spuitbus op kleur laten mengen kan je laten doen bij een echte goed bedrijf/spuiter.
Daar kunnen ze de kleur uitlezen aan de hand van een deel plaatwerk wat nog in de originele lak zit met een digitaal apparaat (met de auto er langs, of een benzinedop o.i.d. demonteren), dit werkt niet altijd feilloos maar een goed bedrijf spuit proefstukken en bekijkt het resultaat en mengt net zo lang tot het 100% goed is (neem ook de kleurcode mee). Je kan het ook bij laten spuiten als je het zelf niet aan durft.
Kleur bij laten maken/bijspuiten is wel een vak apart en dat kan niet elke spuiter even goed, Ga naar een goed bekend staand bedrijf die er de expertise en apparatuur voor heeft. Goed gemengd zie je geen kleurverschil, Succes !
.
.
Het gat is al dicht gelastLeuk om weer wat vooruitgang te zien. Laat je het gat in het linkerachterscherm voor de antenne zitten?
Nee helaas, het moet een plug met een kleine zaagsnede zijn, die is negens te vinden...Zitten ze hier bij, of iets dat er op lijkt? KLIK.