Hoe ga ik uitleggen dat deze led verlichting heel snel knippert.
Zoals je hiervoor hebt gedaan
@frankalfa - dat mag je best vragen, na 20 jaar Alfa/lancia ben ik Renault gaan rijden, omdat ik een zuinigere auto nodig had voor de lange afstanden, en iets waarvan de WB niet te hoog is. Ik heb nu een Clio DCI (rijd 1 op 25 gemiddeld) en een Clio benzine (1 op 17). Daarnaast heb ik nog 9 Alfasud's, een Alfa 33 en een Alfa Giulietta Berlina TI en een Renault 5 LS (enige in NL).
Heb destijds nog wel een 147/Mito diesel overwogen maar die vond ik te zwaar in de WB. Volgende auto wordt weer een lichte diesel, zuinige benzine, of lichte auto op lpg3 of aardgas (onderbouw), Alfa heeft wat dit betreft helaas weinig te bieden. Ik overweeg serieus een belastingvrije Sud op gas, heb ik eerder gereden alleen heb je daar maar een jaar of 4 plezier van in het Nederlandse klimaat.
Mijn ouders reden zelf altijd Alfa en Renault (tegelijk), en daarnaast MG's voor de hobby. Dus Italiaans/Franse en Engelse auto's zitten een beetje in het bloed. Ik zou zelf niet heel snel Duits of Amerikaans gaan rijden, dat staat mij totaal niet aan.
.