Bericht van mijn Lieverd, ff gekopieerd vanuit mijn e-mail:
=======================================================================================================
"Omdat er zo enthousiast wordt gereageerd en ik het erg gaaf vond om dit alfa romeo logo te maken heb ik besloten om nog maximaal 10 van deze logo's te maken voor de liefhebbers (ze moeten natuurlijk wel een beetje exclusief blijven...)! De kosten hiervoor bedragen:
60 x 60 cm 40 euro
100 x 100 cm 60 euro
Mocht er vraag zijn naar andere logo's etc. sta ik er altijd voor open om die uitdaging aan te gaan!
Misschien kan je zoiets uit mijn naam op het forum plaatsen ?

"
==================================================================================================
BELANGRIJK opmerking van mij: "mijn" logo is gekunstenaard op hardboard, van de kwaliteit die je als achterkant in bouwmarkt/Ikea kasten ziet, mm of 4 dik. Niet echt mooi "langetermijn" materiaal en niet helemaal vlak. Mijn Meiske heeft bovenstaande prijzen op "hardboard" berekend. Als je het echt af wilt maken moet dit fraais op een waardige ondergrond: een aluminium sandwichplaat van 3 mm dik. Toeslag hiervoor op 60 x 60 cm eur. 10,00 en op 100 x 100 cm eur. 30,00. En dit alles is ook exclusief verzenden, maar dat kan voor eur. 7,50 per stuk ook geregeld.
Kak van dit alles is dat 1) mijn exclusiviteit op de schop gaat en 2) jullie steeds mooiere logo's (oefening baart kunst...) gaan krijgen..

Maar is een Alfist gegund !
Voor serieus geïnteresseerden: PB me ff voor het mail adres van mijn Lieverd.