Toen ik vanmorgen met slaapogen de voordeur opentrok, was ik meteen goed wakker bij het horen van het aanzwellende herkenbare geluid van een nordje, gevolgd door het silhouetje van een zwarte spider type 3 van een medeforummer die achter de hoek woont. Vanavond tijdens het naar huis fietsen kruisten we mekaar weer. Joeri aka Alfa One 156, wat klinkt jouw spinnetje toch lekker!
166 3.2 v6 '04 - Spider 2.0 '91 - 75 1.8 ie '91 - gt 1300 junior '75 - fiat 500l '72 - grand espace 2.0 dci aut '10 - fiat 500 twin air '13
Vanmiddag in Bergen op Zoom, een hele mooie blauwe 156SW GTA met klavers op de voorschermen.
De week ervoor op vrijdag, eveneens in Bergen op zoom, een zwarte 156SW GTA
Zojuist op de a10 een witte Giulietta 116, met kenteken beginnend met JD. Als ik het goed zag, een dame achter het stuur. Ik zat in de bmw 3 in je dode hoek....
Je moet dwarsliggen in het leven, want dan ben je lekker moeilijk te begraven.
Vanmorgen tussen 11 en half 12 een echte BIKKEL op de Broekheurne ringweg in Enschede(voorbij winkelcentrum zuid)
Een rode Spider(coda tronca?) met de kap open...
Na: 2 x Alfa 33 , 1 x Alfa 75 , 1 x Alfa 155 , 1 x Alfetta QO , 1 x Alfa 156 en 18 x een Alfa 164...
Nu: Even Alfa loos...
Vandaag tot wel 2x een 147 GTA. Vroeg in de middag een rode op de A2 "groene golf" in Maastricht. Had stickers van een rally/rit op de deur plakken. Laat in de middag nog een zilverblauwe in Visé, op Belgisch kenteken.
En gisteren deze combi op de parking bij de bouwmarkt: