Bij mij was de eerste racedag wat anders als verwacht.
Er zat de hele dag totaal geen balans in de auto, en ik moest alle zeilen bijzetten met rijden. Met pijn en moeite niet verder dan 2.02 kunnen komen Zelfs in het scheivlak door het grind gegaan doordat de auto daar 2 keer uitstapte (Die komt wel op beeld bij scheivlak.nl en Louis had em dr ook op staan zei die ). Door dat uitstapje brak een ronde voor het einde van race 1 af waardoor een bougiekabel eraf schoot en dus op 3 cilinders begon te lopen, en dus helaas een rondje voor het einde naar binnen gegaan. In race 2 in bos uit nog een aardig momentje gehad, wat de hartslag wel opvoerde. Nu blijkt ook dat de achter dempers niet meer naar behoren werken, die moeten naar Intrax voor rebuild. Ook reedt ik met een voor mij nieuw compound banden, waarmee we nog met de spanning moeten werken. Die code 60 was idd waardeloos... ik zag eigenlijk gemiddeld maar een snelheid van 30km/u op m'n display. Puntje voor de wedstrijdleiding! Te hard mag niet, (veel) te zacht moet ook niet mogen. Even wat huiswerk voor de volgende race, maar de motor en bak voelen, klinken en doen het super!
Verder moet ik zeggen dat buiten hoe het met de auto ging, het wel een super dag was verder! Super opkomst en sfeer!