Als mijn GT goed gemapt is rijd daar dan eens mee!!! Onderstel is redelijk 'op punt' . alles in de hardste poly en frisse intraxen en michelin PS3, mega remmen to come.
Overigens compenseer ik niets maar ik heb gewoon een eindeloze drang naar sneller mooier en gekker etc, tot in den treuren soms
. Passagierskant zit de oliekoeler van de motor en tussen de radiator en intercooler de airco radiator. Het hele spul is dan ook 3cm naar de motor geplaatst incl nieuwe radiatorbalk om de idioot grote intercooler achter de bumper te krijgen
Ik ben ook geen FWD liefhebber maar vanavond ook, dikke regen, EINDELOOS grip dat dat ding heeft en zo mooi sturen. Het is echt om bang van te worden hoe hard dat kan gaan, en zo makkelijk
Overigens heb ik ook zitten denken aan een RWD GT, en dat gaat ook gebeuren als ik niet meer hoef te dieselen dagelijks. De GT is veel te duur geworden om ooit nog te verkopen. En ik vind het gewoon een prachtbak. Maar dan --> RWD + kooi + verstuivers/pomp + sper en dan time attack en Squadra italia/challenge rijden