race verslagje 12 juni
vrije training had ik Vrijdag al gedaan tijdens vrij rijden! omdat die kanarie uit elkaar is geweest en tocht even goed wilde kijken of alles nou Oke is, toen lekker gereden.
ook me pa heeft wat rondes er mee mogen spelen!! begint bij hem toch wel te jeuken dat zijn ultraleggera nog niet klaar is
oke Zondag tijdens de vrije training rustig aan gedaan, lekker gereden.
kwalificatie zag ik Elmer en Pieter achter mij staan ( ik zelf vind het altijd fijn om ergens achter na te jagen in kwalificatie) dus heel rustig begonnen en zowel pieter als elmer gingen er voorbij, een gat laten vallen en hopppaaa Gas erop, 2 rondes snel gereden en reed weer op hun bumper. best wel oke tijd neergezet 2;10,6 daarna rustig gereden naar de pits.
Race 1
oke gestart maar merkte dat ik veel vermogen miste, bovenin trok de auto niet echt meer door....
alles wat erin zat eruit geprobeerd te persen maar werkte niet echt zo.
best wel wat gevechtjes in de bochten maar dat hield al snel op als we de rechte stukken bereikte.
na afloop van de race niet zo snel wat kunnen vinden, totdat ik eff snel naar de stekertjes van de nokas vervroeging/versteller zat te kijken een daarvan lag eraf.
nieuwe stekertjes erop gemaakt en just to be sure Tyraps
Race 2 goed van start, zat net genoeg ruimte tussen pieter en harold dus bij aanremmen tarzan auto ernaast gezet en Harold voorbij. toen zat ik helaas eerste rangs voor een $%#$!@#@%$ met die duitse fiat en roy,
bij garlach was alweer groen dus daar buitenom bij pieter om aan de binnenkant bij hugenholts ervoor bij te gaan.
2 155 voorbij laten gaan. daarna reed ik gelijk al op de bumper van Elmer, en ernaast. bocht zonder naam achterlangs gekruist en rechte stuk naar audi s toe liepen we precies even hard, dus wie remt het laatste
nou we remde allebij gelijk dus naast elkaar audi-s door uitgaand weer gelijk even hard, dus ook maar kumho naast elkaar en bos uit, spiegel aan spiegel.
daarna gas los code 60 !!
einde code 60 zag ik dat meerendeel al was opgeruimt dus alert ! hugenholts wat hoger ingestuurd zodaat ik eerder de vlaggen post kon zien en jaaaaaa dat lukte zeker, vol voorbij Elmer wel netjes gezwaait zelfs
ook JW had ik snel te pakken in de renault bocht.
hoorde steeds erger rare geluiden van mijn v-bak/diff komen dus de race daarna iets boller aan uit gereden, wel net genoeg om pieter achter me te houden
onboard Race 2, (camera volgende keer iets anders instelln
)
https://youtu.be/TESx8D5QcD0
op naar de volgende race !!!!