Afgelopen woensdag hetzelfde ritueelAfgelopen week ergens (woensdag denk ik) een blauwe GT bij Andijk, waarvan de bestuurder teruggroette.
Vreemde opmerking en al helemaal vreemde posting om de Limburg rit te promoten vanuit het 166 register.Hebben jullie nog niet door wat een onzin verhalen hier door jullie worden
geplaatst !
Die Spider komt uit Azewijn, is van de 'boer' waar mijn ouders hun camper stallen. Hij heeft ook nog een TVR staan.Vreemde opmerking en al helemaal vreemde posting om de Limburg rit te promoten vanuit het 166 register.Hebben jullie nog niet door wat een onzin verhalen hier door jullie worden
geplaatst !
Afg. Zaterdagavond om een uur of 21.30u in het donker. Rij je ineens met je Giulia achter een 156 en daarvoor een Spider type 3 vermoed ik, Amerikaans met 3e remlicht zag ik in het donker. Bij de zandafgraving Netterden-Azewijn.
Voor mijn rekening? Aparte opmerking als ik een nieuwsite quote. Maar hierbij dan maar even de (of eigenlijk "een", ik weet werkelijk niet meer waar ik het de eerste keer zag) bron: http://www.6sicuro.it/news/incidente-ca ... o-al-serioDa's maar de vraag. Het slechte weer was 's avonds/nachts, daarbij stonden wel degelijk één of meerdere voertuigen bij en/of tegen het toestel. Deze waren bij deze daglicht-foto dus al weg.Het schadeformulier is een hoax gebaseerd op dit ongeval. Dat las ik tenminste op een nieuwssite, maar afgaande op deze foto denk ik dat het moet kloppen. Ik zie tenminste geen vrachtwagen.
Ik kan het formulier niet beoordelen op echtheid, maar de situatie komt in elk geval wel overeen met de echte situatie. De opmerking hoax laat ik dehalve voor jouw rekening.
Dat zijn de spelregels. Deal with it.maar pas op wel zonder kenteken vermelding !
Hebben jullie nog niet door wat een onzin verhalen hier door jullie worden
geplaatst !