Mooie garage wordt dat!
Gelijk heb je dat je het nu doet. Over een paar maanden heb je er ineens geen tijd voor (weet ik uit ervaring ).
Thom
nuance mbt de bilsteins, is dat ze wel voorkomen dat je bij drempels oid teveel inveert. Hoe laag mijn juul ook was, nooit het carter aan de grond gehad met die dingen (wel met spica's en koni rood). Ik heb ook aan de achteras met bilsteins gereden op een 105, maar dat is echt te veel van het goede. Aan de voorkant kan hij het best hebben.
voor wat betreft B/C kits. Zeker op jouw juul zou ik voor de B kit kiezen. Mijn witte had overigens ook de B kit en daarvoor eibach (voor spider/junior) Ik was ook een beetje bang dat ik de voorzijde te hoog zou vinden, maar daar was ik snel overheen. Geweldig compromis van de stance die je zoekt (vooral VLAK ipv plat, met toch de kont wat ager) met sportievere handling zonder plankhard te worden (ook met bilstein voor!)
De eibach voorveren zijn heel wat stugger dan de AH veren, ook omdat je iets meer veerweg hebt.