Daar zijn we weer.
Lang hebben we niets van ons laten horen maar heel langzaam aan pakken we ons project weer op. Afgelopen jaren hebben we niet zoveel gedaan aan onze 33 en heeft deze dus alleen maar stil gestaan, we zijn inmiddels getrouwd, twee kinderen gekregen, van baan gewisseld en met de werkplaats verhuisd.
Ook heb ik (bart) een nieuwe hobby erbij, ik ben navigator geworden in de 4x4 offroad. Ook die offroad auto vraagt veel onderhoud en reparatie dus blijft er niet zoveel tijd over de 33.
Maar we hadden besloten om de 33 om te bouwen naar een trackday racer.
Nu zijn we inmiddels aardig opgeschoten met de ombouw, zelf een kooi erin gelast, kleinere tank geplaatst, kabelboom volledig zelf opnieuw gemaakt, dashboard met meters en schakelaars gemaakt, carbon omp kuipstoelen met 5 punts gordels geplaats enz enz.
Op dit moment ligt het project weer even stil, want afgelopen juli is de flinke hagelbui over het zuiden van het land gegaan en heeft mijn werkplaats flinke schade opgelopen en word er de aankomende week een nieuw dak geplaats. Hiervoor heb ik de volledige werkplaats leeg moeten ruimen incl onze drie projecten. Aangezien er twee projecten niet kunnen rollen heb ik de 33 met een heftruck laten verplaatsen.
Wel een goed moment om onderdelen voor de 33 tegaan verzamelen.