die ken ik wel.
Ik heb m lekker laten staan. Voor wat t is is de prijs nog te hoog. Staat hier om de hoek.
Zit een dure omgebouwde 155 motor in, net niet mooi leer, net niet ok schuifdak, omgebouwde nuova, allemaal net niet.
En om alles goed te krijgen mij teveel werk.
Voor 10 mille mwah. Voor 18500 nee.
Hij stond eerst geadverteerd voor 30, toen heb ik iemand laten kijken, en dat werd m niet dus.
Als je m voor 10 meekrijgt dan is t leuk.
Maar je kan er geen rallies mee rijden, niet op t circuit mee boenderen, niet op een concours zetten.... Alleen maar mee rondgummen, Dus dan is 10 ruim genoeg betaald.
Rik
Dank voor je input Rick. Toch heb ik nog een paar vragen/opmerkingen. Jij stelt dat het een omgebouwde Nuova is, maar als hij van 73 is dan zou ik zeggen Super en geen Nuova. Dan weer wel met Nuova interieur elementen. Kan je me ook zeggen waarom het een fwd 155 motor is en geen 75? Dat lijkt mij inbouwtechnisch logischer of niet?
Ik kijk voor een vriend van me die in een zonniger stukje Europa woont. Om lokaal de bochtige bergweggetjes te corneren en wellicht uiteindelijk een rally mee te pakken. Belangrijk is dat hij hard is en redelijk vermogen heeft ( meer dan de standaard 1.3/1.6 ). Interieur zou er uit gehaald worden en dak wellicht dichtgelast worden. Heb je enig idee hoe hij ondersteltechnisch is?
Inmiddels staat hij voor 16k, nog steeds een pak geld, maar gezien de recente uitgaven en wat pingelwerk toch misschien de moeite van het overwegen waard.
Als er iemand een goed alternatief weet, schroom niet dat te delen!
Saluti a tutti!
SCARB 680.
Nu: 159 SW 1750 Tbi Ti, Abarth 595 Competizione, Peu 504 cabrio.
Ooit: Alfasud 1.5, Sprint 1.5 QV, Alfasud 1.3 SC, Alfetta 1.8, Alfetta 2.0 QO, Alfetta 2.0, Giulia Super 1.3, 33 1.7 QV 16V, Spider 2.0, 156 2.0 TS, 147 1.6 TS, 166 2.5 V6.