En dan nu de kont in het echt:
Halve meter omlaag, setje dikke wielen, iets kleinere uitlaten en we hebben hier wellicht meteen het aangezicht van de nieuwe Giulietta? Dan zou ik 'm wel een stuk beter vinden.
En dan nu de kont in het echt:
Net een Stelvio tegengekomen waar ik wel warm van word
http://www.stelvio.dk/uk/product_detail ... r&maID=402
Staat deze achter de schermen of is deze gewon te bekijken op het Salon?Heb hem in het echt gezien op het salon in Brussel en ik ben er niet wild van.
Lelijk nep hout in het interieur, goedkope plastieken wielranden en weinig beenruimte achterin zijn minpunten die mij meteen opvielen.
Volgens mijn bescheiden mening moet je dit soort auto's overlaten aan de Engelsen of de Duitsers.
Veel mensen zitten wel te wachten op een Giulia Sportwagon!
Ah, dan hoef ik er geen ritje naar Brussel aan te wagen, helaas. Geduld is een schone zaak.Staat in een "black box" waar je enkel binnenmag op uitnodiging, en na het afgeven van je smartphone. Ik heb ook de kans gehad om hem van dichterbij te bekijken, ik vond hem wel meevallen hoewel ik geen SUV-fan ben. Het interieur zag er alleszins appetijtelijker uit dan dat van de Jaguar F-pace, die volgens mij toch zijn grootste concurrent wordt. De derde week van maart zou hij in de showrooms staan.