Val toevallig hierover : http://www.auto-motor-und-sport.de/verg ... 06252.html
Wie dit magazine een beetje kent weet dat dit eigenlijk de hoogste eer is die Alfa er ooit gaat krijgen.
Leuk plaatje ook
Ja en ik rij vanuit het wilde westen naar Prins in Nunspeet, geen enkele moeite mee voor die ene beurt per jaar....Wat hier, in deze hoek van Nederland, opvalt is dat de dealers vaak 'vreemdmerk'dealers zijn. Dichtstbijzijnde voor mij is in Zwolle, is een half uurtje rijden, maar is eigenlijk Peugeotdealer. En dat voel je! Daarnaast is er iedere keer dat ik er kom een nieuwe verkoper op het Alfastukje, dat werkt ook niet echt mee. Dus stap ik in de Alfa naar de andere kant van Nederland om bij het Autohuis in Koog aan de Zaan een andere te kopen of het onderhoud te laten doen. Mind you, dik 160 kilometer enkele reis , maar word daar door Jan en Joost altijd zeeeeer prettig geholpen en zij zijn nog ware Alfisten
Enne fRank, in een Alfa een flink stukje bollen is geen straf, toch?
en een half jaar en 13 dagen nadat dit gepost is heb ik er in NL ook nog geen gezien. Ik zit ook maar 2.5 uur per dag in de auto natuurlijk, daar zal het vast aan liggenBen nu ruim een week in Italië en heb er helaas nog geen een voorbij zien komen op de overigens drukke wegen aan het Gardameer.......
Ik heb er toch eentje hoor........waar woon je, rijd ik wel een keertje door je straat.en een half jaar en 13 dagen nadat dit gepost is heb ik er in NL ook nog geen gezien. Ik zit ook maar 2.5 uur per dag in de auto natuurlijk, daar zal het vast aan liggenBen nu ruim een week in Italië en heb er helaas nog geen een voorbij zien komen op de overigens drukke wegen aan het Gardameer.......
De fotovergelijking van de voorkant vindt ik ook wel passend
Zet daar een A4 langs... nou veel plezier dan maar met je handschoenkastje dat een millimeter beter past
nee hoor, breng hem op tijd, leengebakje mee en de volgende dag weer ophalen, niks aan het handje...
Ik breng mijn Bella altijd al de vorige avond naar de garage.
Jij hebt er geen moeite mee, maar de monteur zeker wel.
Als jij bij Prins aankomt na zo'n afstand, duurt het nog een aantal uren voordat ze er aan kunnen
beginnen.
Je wilt toch niet dat de monteur zijn handen verbrand aan jouw gloeiend hete motor.
Jammer van het "rommelige" sperdiff op de Giulia, dat kost punten. Verder doet ie het toch heel goed in de test! Qua rondetijd zitten de Giulia, CTS-V en M2 heel dicht bij elkaar.Even weer over de Giulia, zij komt als 4e over de meet in "De beste stuurmansauto van 2016".
Nummer 1 is de Focus RS, twee de M2 en drie is de CTS-V.