Leuk om de vorige eigenaren actief te zien
auto is niet echt een daily en ook niet echt een beauty op dit moment, en ook geen vlotte TS eigenlijk
Maar het is weer eens tijd voor een kleine update.
Die 24v motor had ik gezien, maar als het een v6 wordt, dan word het een 12v.
Goed, de auto zelf:
blah blah geen tijd blah blah excuses dit excuus dat, jullie kennen het wel.
Af en toe een paar uurtjes tijd in het weekend schiet niet echt op dus echt veel is er niet gedaan vind ik. Deze week vakantie dus dan ik er wel flink tijd in stoppen.
Maar wat heb ik wel gedaan: de hele auto is in ieder geval gestript. Interieur, dashboard, bekleding, leidingen etc eruit. Leuke kabelboom trouwens, er heeft ooit een alarm in geknutseld gezeten, en hier en daar zitten spanningsdiefjes, waarvan ik me afvraag waar die heen gaan.
Laswerk is ook wel wat aan gedaan. Reservewielbak was niet meer te redden dus die heb ik er uit geboord, en ook het meeste van de achterkant van de kofferbak bodem er uit geboord/geslepen omdat die goed rot was. Rond de trekhaak bevestigingen, tank bevestigingen, hoeken van de kofferbak etc was het krokant.
Omdat over dit gedeelte toch dreunmatten komen, en nadenkit en uiteindelijk kofferbak bekleding ben ik hier maar eerst aan begonnen, dan wordt mijn bak en braad werk mooi verborgen.
Dus een nieuwe 105 wielbak gekocht, en een hoop nieuw plaatwerk geklopt en gebogen (zincor plaat) en er in gelast. De 105 bak is iets groter dan de TS bak, maar omdat toch bijna alles er uit ging is dat niet zo'n probleem.
Enigste is dat mijn 280 ampere machine op de laagste stand toch iets te makkelijk gaten in dat oude Italiaanse staal blaft. Maargoed de kofferbak is dus op 1 plaatje na klaar. Dan 2 kleine plaatjes in de dorpel links en rechts voor, en een interessant stukje bij de voordeur aan beide kanten. Dat hoop ik deze week zeker klaar te hebben. Ik ga proberen einde van de week wat fotos te kunnen plaatsen.