BBQ achter de knopen, ondertussen wordt er hard doorgewerkt aan het project ...
Niet lullen maar poetsen
Ik even geen nrs bij de hand met op L jet en TS zitten sowieso niet dezelfde injectoren.Het werk aan de Busso gaat ook gewoon door
Heb wel wat vragen:
1. Klopt het dat er bij een transaxle V6 geen pasplaat tussen het blok en het (nep)belhuis zit ?
2. Past een moderne(re) startmotor (met reductie) van een 164 V6 of zo, ook op een transaxle V6?
Er zit nu een startmotor op uit het stoomtijdperk: zwaar en sloom...
3. En dan de belangrijkste vraag: wie-o-wie heeft er voor mij V6 Motronic injectors te koop??
Ik zoek de gele, Bosch nr. 0-280-150-257 van 16 ohm
Ik heb er nu vier, dus nog op zoek naar twee ....
(Op de V6 L-Jetronic en de TS Motronic zitten de grijze, Bosch nr. 0-280-150-105, maar daar heb ik dus niets aan ...)
Ik heb nog nooit gehoord dat 75 V6 america en75 V6QV verschillende startmotoren hebben.Startmotor van een 75 qv met motronic is de beste optie. Dat is een kleinere lichtere startmotor.
164 starter past niet zomaar. Wordt wel eens gebruikt maar men maakt dan een beugel maken om hem te monteren.
Als je het serieus wilt aanpakken zou ik bussen uit aluminium draaien en die dan als nieuwe bevestigingspunten in het staartstuk lassen. Dan kun je standaard 164 reductie startmotor gebruiken.
want? (eventueel per pb)Bs autotune zou ik niet aan beginnen...